Tilpasning

Alle bedrifter er forskjellige. Alle brukere er forskjellige. Derfor er individuelt brukergrensesnitt, personlige varsler på skjermen, tilpasset ineo-dekor og spesialprogrammer og -verktøy god forretningssans.

Tilpass ineo-enheten med nyttige apper

På betjeningspanelet til din ineo-enhet har du full tilgang til apper fra app-butikken DEVELOP. Nyttige apper, eksterne app-oppdateringer, tilknytning til skyløsninger som Google Drive™ eller Google Mail™ – og til og med papirmaler – dstore har nærmest alt bedriften måtte ha behov for. Her er bare noen av fordelene:

  • Direkte tilgang til smarte apper.
  • Eksterne programoppdateringer.
  • Tilknytning til Google Apps.
  • Papirmaler for daglige oppgaver.

Jobbe med ditt personlige brukergrensesnitt:

  • Brukergrensesnittet kan tilpasses individuelle behov og arbeidsmønstre.
  • Tilpass skjermfunksjoner, spesifikke funksjoner og arbeidsprosesser via skjermen.
  • Skjermdesign som kan tilpasses med kostnadseffektive standardiserte brukergrensesnitt for å gjøre driften enklere og maksimere brukeropplevelsen.
  • Skreddersydd design, f.eks. med valgbare skanne- eller kopifunksjoner eller med firmalogo på panelet.

Velg din egen skjermmelding:

  • En Flash-video med et budskap fra bedriften eller hjelpeinformasjon på skjermen når den har vært inaktiv.
  • Kundeorientert reklame i butikker.

Komme i gang med din personlige skjerm:

  • Bilder, f.eks. en firmalogo eller en melding fra bedriften, vises på skjermen mens enheten starter opp.

Gi enheten et individuelt utseende:

  • Lag og bestill din individuelle ineo-dekor i vår nettbutikk.
  • Velg mellom profesjonelt utformede dekorer for å få dine ineo-enheter til å skille seg ut.
  • Film som er enkel å påføre og ikke etterlater klissete spor når den fjernes.

Tilpassede arbeidsrutiner:

Dette er bare tre av programvarene fra DEVELOP som kan øke produktiviteten:

  • convert+share: Bli kvitt ineffektive manuelle dokumentprosesser og unødvendig dobbeltarbeid med et verktøy som gir effektive, brukervennlige funksjoner for å oppnå en bærekraftig og optimalisert dokumentflyt, f.eks. ved å skanne dokumenter og sende dem direkte til Windows-mapper, e-postadresser, Google Drive, Evernote, Microsoft SharePoint eller vårt dokumenthåndteringssystem store+find.
  • store+find: Et elektronisk dokumenthåndteringsverktøy som lar deg lage og lagre viktige dokumenter, kvitteringer, fakser og e-post i elektronisk form. De fire versjonene av denne enkle og rimelige løsningen er spesielt utviklet for små og mellomstore bedrifter.
  • ineoPRINT: Denne gratisappen for iOS- og Android-smarttelefoner eller nettbrett er en rask og praktisk mobil utskriftsløsning som gjør det mulig å skrive ut dokumenter eller skanne dokumenter fra ulike ineo-enheter via en Wi-Fi-tilkobling.